donderdag 18 april 2013

Roestige kandelaar





18 opmerkingen:

  1. Ik vind het een hele mooie aanwinst! Het staat erg mooi in combinatie met de stoelen, de krans en de tafel!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kandelaar, ook toevallig, ik zit net uit te zoeken waar dat tuincentrum is waar mayflower haar potten heeft gehaald, ik vind ze ook mooi.
    Je kandelaar staat daar heel mooi te zijn op je tafel.

    Fijne Avond,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige schaal/kandelaar. Staat zo ook heel mooi.
    Zal ook vast mooi op de tuintafel staan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, mooi ik hou van roest he ;-)
    Kun je op vele manieren gebruiken/decoreren!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wist je dat dat jij nog steeds je woordverificatie aan hebt staan? Ik moest het 3 keer overnieuw doen, omdat ik het slecht kon zien. Zelf kun je het niet zien, maar telkens als wij een reactie willen achterlaten, moeten wij die woordverificatie intypen, vaak onleesbaar, heel irritant.
    Jij alleen kunt die uitschakelen, ik heb dat ook meteen gedaan toen ik met bloggen ben begonnen, ik wist zelf ook niet dat die aanstond.
    Ik dacht, ik zeg het je even, veel mensen vinden het irritant en zo loop je misschien reacties mis, dat zou zonde zijn toch?

    Doei doei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zucht waarom zie ik nu nooit zo iets moois. Weer een heel mooi plaatje zo.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kandelaar. Leuk als je zoiets mooi op de kop getikt hebt, vindt je niet?

    Fijn weekend, Roelie, de hortensiatuin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig sfeertje!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem heel leuk. Stoer met een grote kaars. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige aanwinst! Lekker roestig, leuk hé! Kun je volgens mij alle kanten mee op, multifunctioneel. Maar gewoon zo, is ie ook al heel mooi.
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoer, hij staat prachtig op je tafel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig hoor!
    Fijn weekend!
    Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geen kruik maar wel een mooie kandelaar. Met de kruik gaat het vast ook goedkomen.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou dit is toch ook een gave vondst of niet dan? Ik heb zo'n vaas trouwens een tijdje terug bij Leen Bakker gekocht, weet niet of ze ze nog hebben, maar je kunt het even bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi! Fijn weekend.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie vondst!!!! Het is altijd zo fijn om iets bijzonders te vinden! Groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

héél fijn dat je even op mn blog kwam kijken, groetjes, Leen