zondag 24 maart 2013

Sloophout







24 opmerkingen:

  1. Wat een goede oplossing, want dit staat super! Mooi hoor!

    Fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel stoer uit.
    Het staat ook super in je interieur.

    Fijne Zondag,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn nog eens stoere kandelaren! Goed idee!
    Fijne zondag!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Origineel idee! Leuk hoor.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf idee, ik vind dat verweerde sloophout zo ontzettend mooi.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moet het er maar in zien .. eenvoudig maar zo mooi !

    Fijne zondag verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er geweldig uit. Zo stoer en mooi. Super-idee!!
    Liefs, peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee zeg, het staat prachtig,

    Fijne zondag, groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit stoer zeg, ik vind het een creatieve oplossing
    met heel veel uitstraling.
    En die kaarsen heb je nu wel nodig.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kom via via op jou blog, wat een leuk idee om daar kaarsen standaards van te maken. Maar ik zou maar oppassen voor je tafel en je vloer want zo te zien zit er houtworm in het hout. Het is maar een tip hoor misschien heb je de balk al wel behandeld voor houtworm. He jeetje wat een verhaal, ik ga je volgen echt leuke blog. Gezellige zondag, en kom eens langs op mijn blog.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom!! Enne alles is behandeld dus geen probleem :)
      Groetjes, leen

      Verwijderen
  11. Leuk, wat je met zo'n oude balk al niet kunt doen. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig, leuk idee!
    Vanavond maar lekker van genieten!

    Fijne avond!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor, met dit weer lekker bij de kaarsjes kruipen. groetjes sot & tof

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat leuk! En ik kende je blog niet..wat leuk weer een mooie ontdekt! Ik vind die balken geweldig stoer zo!
    goed bedacht! Vind je het leuk, kom dan ook eens bij mij langs...heb ook nog een weggevertje actie...
    Fijne week! Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk!!!
    Vooral je eerste foto.. je moet er maar op komen!
    En.. het is wel kaarsen weer ;) Zo koud dat het fijn is om het binnen gezellig te maken.

    Groetjes en een fijne week!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo zie je maar weer soms hoef je niet ver te zoeken om een stoere sobere sfeer te creëren. En het weer werkt ook nog niet zo mee, dus brengen die kaarsen een knusse sfeer met zich mee.

    Groetjes,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat mooi gedaan met die kaarsen, heerlijk sfeertje.
    Dankjewel voor je felicitatie, ik ga je volgen hoor,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee! Je bankje vind ik trouwens ook erg mooi.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Leen,

    Ja, wat een goed idee. Prachtige sfeer heb je gemaakt. Het is leuk om je te volgen. Ik kijk uit naar je volgend bericht.
    Groeten, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

héél fijn dat je even op mn blog kwam kijken, groetjes, Leen