woensdag 23 januari 2013


5 opmerkingen:

  1. Een post zonder woorden...is eigenlijk niet nodig.
    Foto zegt genoeg...Prachtig!
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi interieur heb je Leen! Proficiat! Heel gezellig en smaakvol! Ook de keuken wordt heel mooi!
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Greet! Jij doet ook prachtige dingen en we hebben nog een passie gemeen, paarden :)
    groetjes, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    ik volg met heel veel plezier jouw woonblog. Zelf ben ik van vrijwel alles wit brocante ook over op sober stoer en landelijk. Ik heb een eettafel met een grenen blad en vuren poten. Deze zou ik graag een verouderde look willen geven, ik zag de eettafel op jou blog die een hele mooie verouderde look heeft. Heb jij de tafel zelf behandeld en zo ja, mag ik vragen waarmee?
    Gr Hilda

    BeantwoordenVerwijderen

héél fijn dat je even op mn blog kwam kijken, groetjes, Leen